Re: plyta 24 pin a zasilacz 20 pin

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 19:23:20 MET

Indywiduum zwane *Botanix*, w wiadomości
<dohdej$vvv$1@ns.master.pl> wyprodukowało:

> Od kiedy to chieftec 420 jest jakimś pseudo - zasilaczem :).tak tylko z
> ciekawości pytam.

Odpowiadałem na fragemnet dotyczący tylko 20-> 24 pin :)

A tak serio, po prostu nie zwróciłem uwagi, że napisałeś jakie PSU
posiadasz -- to te Święta chyba, wybacz :) Oczywiście Chief 420W da
sobie radę.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@pf.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est" -- Seneka