Re: plyta 24 pin a zasilacz 20 pin

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 18:51:34 MET

Czesc,
czy mozliwe bedzie podlaczenie plyty z 24 pinowym zasilaniem
do zasilacza ktory ma wtyczke 20-pinowa?
dokladnie chodzi o chiefteca 420 - mam tam tez wtyczke 4 pinowa 12v
wiem ze sa specjalne przejsciowki 20 na 24 piny ale jak to sie ma do
stabilnosci calego zestawu?
pozdrawiam Krzysztof

> Tak. Ale do sprzętu jak mówisz nie może to być jakiś pseudo-zasilacz.

Od kiedy to chieftec 420 jest jakimś pseudo - zasilaczem :).tak tylko z
ciekawości pytam.
Pozdrawiam
Botanix