Re: laptop IBM T23, obraz na TV, wyjscie SVHS - problem

Autor: inz.mamon <hskylskylbd_at_pocztex.one.net.pl>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 06:34:44 MET

Użytkownik "macminer" <macminer-beztego@polbox.com> napisał w wiadomości
news:dofjvc$b93$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
"Zmusiłem" oba urządzenia do współpracy, ale metoda jest lekko
"zfalandyzowana": Po zmianie rozdzielczości na 800x600 obraz na TV jest
poprawnych rozmiarów. Lekko to uciążliwe, ale działa.
Macie jakis pomysl na to? Teoretycznie rozdzielczosc na TV jest ustawiona
caly czas na 800x600, ale wyswietlanie jest poprawne dopiero po ustawieniu
takiej rozdzielczości na ekranie glownym.

> Nie wiem, jaki to jest "inny kabel". Ja swój kupiłem w normalnym sklepie
> Ta, która działa ma nóżki tak:
> . .
> . .
> ---
Tak. Przewód jest najnormalniejszy w swiecie - DIN4. Nie rozni sie niczym od
innych tego typu.