Re: laptop IBM T23, obraz na TV, wyjscie SVHS - problem

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 02:30:06 MET

AnUbIs wrote:
> Użytkownik "macminer" <macminer-beztego@polbox.com> napisał w wiadomości

> Robilem tak w moim T22 ale to nic nie dawalo, potem wyczytalem ze w IBM t
> owyjscie potrzebuje innego kabla

Nie wiem, jaki to jest "inny kabel". Ja swój kupiłem w normalnym sklepie
z artykułami audio-video; ważne żeby był to kabel SVideo->Euro, a nie
odwrotnie. Na moim T21 nie działa natomiast przejściówka SVideo->chinch
od desktopowej karty ATI (ale działa podobna kupiona również w tym samym
sklepie co kabel).

Ta, która działa ma nóżki tak:
  . .
. .
  ---

Ta, która nie działa ma nóżki tak:

. ...
  ---

Czyli wynika z tego, że IBM ma wyjście S-Video 4-bolcowe (a nie 7-bolcowe).

To by było na tyle :)))

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com