Re: laptop IBM T23, obraz na TV, wyjscie SVHS - problem

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Thu 22 Dec 2005 - 22:42:00 MET

inz.mamon wrote:
> Użytkownik "w.p." <ptaku2_wywalto@tlen.pl> napisał w wiadomości

> Może znajdzie sie ktos, kto zmusil serie "T" do wspolpracy z TV...
> Poki co ide tropem sterownikow, ale nie jest lekko...

Mi poszło bez problemu zarówno na przejściówce SVHS-chinch, jak i na
kablu SVHS-Euro, z zastrzeżeniem, że w jednym i drugim przypadku obraz
był czarno-biały. Po wstawieniu odpowiedniego kondensatora między dwie
nóżki (czyli zmostkowanie chrominancji z luminancją) w Euro zrobił się
kolorowy. Nie musiałem robić żadnych cudów, poza prawym klikiem na
pulpicie i ustawieniem w zaawansowanych właściwościach ekranu, żeby
uaktywnił wyjście TV. Gwoli informacji: w moim T21 jest karta graficzna S3.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com
|___==|    / / {### aka Maciej Gornicki