atramentowa Epson C45 vs laserowa HP1020

Autor: Radek Wyroslak <Radek_at_radek.pl.eu.org>
Data: Thu 22 Dec 2005 - 22:37:47 MET

Mam zamiar kupić drukarkę do użytku domowego, czyli głównie drukowanie
różnych prac do liceum i takie tam. Początkowo rozważałem jedynie kupno
drukarki laserowej, więc poszedłem do sklepu i koleżka zarekomendował mi
HP1020 (500 zł), ale powiedział też, że mi w zupełności powinna wystarczyć tania
atramentówka i zaproponował Epsona C45 (180 zł). Mam złe doświadczenia z
atramentówkami więc jestem raczej przeciwny drugiej propozycji, ale rodzice
którzy będą fundować prezent raczej skłaniają się za tą atramentową. Jaki będzie
według was najlepszy wybór? A może jest jeszcze inna, lepsza dla mnie
drukarka w przedziale cenowym do 500 zł? Z góry dzięki za odpowiedzi na
powyższe pytania.

--
Pozdrowienia,
Radek Wyroślak.