Re: Naprawa laptopa - naprawdę takie koszty?

Autor: Piotr Sikora <sikra_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Dec 2005 - 12:42:17 MET

Poszukaj serwisu, który naprawia sprzęt na poziomie konkretnych części
elektronicznych lub podzespołów które padły, a nie wymienia od razu całą
płytę. Serwisy zdzierają aż przykro patrzeć, zwłaszcza te autoryzowane. Dla
nich naprawa to np. wymiana całej płyty i tyle (wielcy specjaliści).
Pół roku temu musiałem naprawiać nowego zalanego (z własnej winy) notebooka
Aristo - serwis Orika.pl (fachowcy z bożej łaski) zaśpiewał 2000 zł netto za
wymianę płyty (notebook kosztował ok. 3000 netto) - trochę się zdziwili, gdy
powiedzieliśmy "za tą cenę nie naprawiamy" - wykalkulowali sobie, że i tak
opłaca się bardziej naprawić niż kupować nowy. Znalazłem dość szybko serwis,
który naprawił mi to za połowę tej ceny (i tak uważam że trochę zdarli, ale
trudno, sprzęt był nowy i dość długo trwało ściągnięcie konkretnego chipa) -
w każdym razie na pewno mogę ich polecić jako alternatywę - www.digitel.pl
Poszukaj także na allegro - często reklamują się firmy, które naprawiają
notebooki.

Pozdrawiam
Piotr Sikora