Re: Jeszcze jedno: karty graficzne

Autor: topek <topek-spamerzy-to-cienkie-bolki_at_post.pl-mowilem-ze-bolki>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 15:13:30 MET

> 6800LE jest zdecydowanie mocniejszą kartą niż FX5900. W starych grach
> korzystających tylko z DX 8.0 nie było dużej różnicy, ale obecnie każda gra
> wykorzystuje możliwości sprzętowe kart w zakresie obsługi DX 9.0
Ale FX5900XT tez obsluguje DX9.0 a 6800LE DX9.0c
Mnie wlasnie o najnowsze gry chodzi jak q4, cod2, nfs mw

W laptopie mam Radeona 9700 ze 128MB ramu i np GTA SA smigalo ladnie :>

, w czym
> każda karta z rodziny FX wypadnie słabo lub bardzo słabo.
Hmm, wedlug tego zestawienia:
http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie.html
Wydajnosc w MT/s w przypadku FX: 3200
a przypadku 6800LE: 2600
A jest to wartosc uwypuklona innym kolorem (niebieskim) wiec chyba istotna.

--
topek-> jak zawsze pozdrawiajacy
"Osiedle z wielkiej płyty, co dzień staję jak wryty,