Re: Wcięło mi obraz z TV(radeon 9550), help...

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 14:35:00 MET

Użytkownik <andy580WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:7791.000001f0.43a87a26@newsgate.onet.pl...
> uściślę trochę:
> Witam.
> Mam taki problem. Mam kartę Radeon 9550. karta sprawowała sie dobrze,
jednak
> pewnego dnia moja próba podłączenia telewizora do komputera się nie udała.

- wywal sterowniki z control center, uzywajac uninstalera ze strony ati
- restart
- zainstaluj wersje z control panel
- restart z podlaczonym i wlaczonym telewizorem
- zdefiniuj profil z wlaczonym monitorem jako primary i wlaczonym
telewizorem jako secondary display
- sprawdz ustawienia telewizora czy ma dobry pal (domyslnie ma)
- nadaj nazwe, uaktywnij, zapisz profil
- w zakladce ustawien karty graficznej "nakladka" (najpierw musisz uruchomic
byle jaki plik wideo) ustaw theatre mode, reszte zostaw jak jest nawet jesli
masz telewizor panoramiczny
- zainstaluj g400 i skonfiguruj napisy w eastern european. ustaw sciezke do
katalogu z napisami. ewentualnie potem zmieniaj wielkosc czcionek i
polozenie na ekranie

i teraz masz tak:
film odpala sie w full screen na telewizorze z polskimi napisami (jesli sa w
zdefiniowanym wczesniej katalogu i maja taka sama nazwe jak plik filmowy.
nie wrzucaj ich do katalogu z filmem tez, bo player je automatycznie podlozy
i bedziesz mial podwojna napisy). na monitorze mozesz schowac playera do
paska i np grzebac w sieci (grac sie nie da, przelaczy na tv obraz gry).
zostaw podwojne wyswietlanie, niech zawsze wyswietla na tv i monitorze, nie
ma to zadnego znaczenia dla wydajnosci, a przynajmniej nie bedzie klopotu z
przelaczaniem.

jedyny minus to, ze przy starcie podczas komunikatow POST moze pokazywac
wszystko na monitorze w dziwnej rozdzielczosci

tbg

ps. przetestowane milion razy. musi dzialac, jak nie dziala to cos masz
bardziej pokrecone.