Re: Wcięło mi obraz z TV(radeon 9550), help...

Autor: <andy580WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Dec 2005 - 22:39:50 MET

uściślę trochę:
Witam.
Mam taki problem. Mam kartę Radeon 9550. karta sprawowała sie dobrze, jednak
pewnego dnia moja próba podłączenia telewizora do komputera się nie udała.
Sprzęt wcześniej działał bez zarzutu. Przeinstalowałem wszystko co było
mozliwe do przeinstalowania jednak nadal nie ma sygnały na telewizor. Dodam,
że przegladałem różne odpowiedzi na forach i postepowałem zgodnie z poradami
tam występującymi. Problem polega na tym, iż w zakładce ekran ustawienia nie
moge wlączyć drugiego monitora i rozszerzyc pulpitu. tzn, opcja się odznacza
ptaszkiem, ale po naciśnięciu zastosuj opcja wraca do stanu z przed zmiany
ustawień. A w zakładce ekrany na ATI nie jest wykrywane połączenie telewizora.
Wymuszanie wykrycia TV tez nie przynosi zamierzonego efektu. Próbowałem juz
wszystkiego łącznie z instalacją nowych sterowników, nic nie przynosi efektu.
Bardzo proszę o pomoc, bo już naprawdę nie mam pomysłu co trzeba zrobić.
Dziękuję i pozdrawiam.