Re: SDI -> DSL 500

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Tue 20 Dec 2005 - 22:09:48 MET

Marcin zapodał(-a):
> Witam
> Mam zamiar przejść promocyjnie z SDI na DSL w opcji 500. Teraz mam SDI +
> router + dwa switche RJ45. Mam w sieci 10 komputerów + drukarka HP
> laserowa podłączana pod RJ45. Z tego co przeczytałem modem DSL w opcji
> 500 i 1000 posiada 4 podadresy sieciowe, kojarzę, że można dołączyć do
> niego tylko 4 komputery. Czy muszę mieć jakiś dodatkowy router żeby
> podłączyć więcej jak cztery komputery, czy mogę bezpośrednio w jedno z
> gniazd modemu DSL wpiąć switch i rozdzielić sygnał?

Witam.
Co by nie było - i tak potrzebujesz jakiś prosty router (koszt ok. 130zł).
W DSL otrzymujesz rzeczywiście 4 adresy, ale możesz użyć tylko jednego
(pozostałe to adres modemu, adres sieci, rozgłoszenie, etc.).
Kupisz router i będzie dobrze działać :)

ps. pytanie raczej nie na tą grupę: pl.comp.networking

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,