SDI -> DSL 500

Autor: Marcin <marzab3_at_wp.pl>
Data: Tue 20 Dec 2005 - 19:21:33 MET

Witam
Mam zamiar przejść promocyjnie z SDI na DSL w opcji 500. Teraz mam SDI +
router + dwa switche RJ45. Mam w sieci 10 komputerów + drukarka HP laserowa
podłączana pod RJ45. Z tego co przeczytałem modem DSL w opcji 500 i 1000
posiada 4 podadresy sieciowe, kojarzę, że można dołączyć do niego tylko 4
komputery. Czy muszę mieć jakiś dodatkowy router żeby podłączyć więcej jak
cztery komputery, czy mogę bezpośrednio w jedno z gniazd modemu DSL wpiąć
switch i rozdzielić sygnał?
Pozdrawiam Marcin