Zwiechy kompa

Autor: tukan <thomczest44_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Dec 2005 - 20:23:01 MET

Witam,

Mam problem ze zwisami podczas pracy w WinXP SP2. Zwisy
występują w różnych momentach - podczas przeglądania www,
oglądania mpg-ów, podczas odejścia od kompa. Płyta główna
była wymieniana, ale nie z powodu zwisów, ale wadliwego 1 kanału
sata, pamięci również były wymieniane z Goodramów na Kingstony
(zresztą testowałem te obecne ponad 3 godz. memtestem86+ i
wszystko jest ok). Stary dysk Caviara od wczoraj wyjąłem, bo
pomyślałem, że może i on jest przyczyną, ale dzisiaj miałem uroczy
zwis :( Zainstalowałem sterowniki do Radeona ze strony ATI i wywaliłem
te dostarczone z kompem. Pomysłów na przyczynę takiego stanu rzeczy
u mnie już brak. Dlatego liczę na Waszą pomoc.

Moja konfiguracja sprzętowa:

OS: WinXP SP2
procek: Athlon 64 3000+
płyta: Gigabyte K8NS nForce3
grafika: Radeon 9550
pamięć: 2x256MB Kingston
dysk: Seagate 160GB SATA
+ cd-rom, nagrywarka i hdd Caviar 40GB ze starego kompa

Podam jeszcze model zasilacza, bo też go podejrzewam:

Deer (model: DR-C400ATX) total output MAX400W

Oczywiście nie bawię się w żadne podkręcanie, wszystkie
ustawienia w biosie są domyślne.