Re: MagicTune [lekkie OT]

Autor: netx <user72wytnij_at_go2.pl>
Data: Tue 20 Dec 2005 - 12:30:20 MET

Użytkownik "netx" napisał:
> Czy ktoś wie jak zrobić aby w MagicTune działały opcje ?
> - nVidia 6600 Gigabyte

Poradziłem sobie instalując MagicTune 4.0. Z tym że z kolei nie działają
w nim opcje do geometrii obrazu. Ale na szczęście do geometrii nie mam
zastrzeżeń. Pozostałe funkcje (Magic Colors, jasność, kontrast, gama)
działają. Żeby nie było całkiem OT to powiem że w tym LCD Samsung 770P
nie potrafię tak ustawić jasności/kontrastu aby nie tracił niektórych
odcieni.
Albo traci odcienie jasne, albo najciemniejsze (na obrazie kontrolnym).

Jeśli ktoś zna sposób aby zwiększyć czionkę w InternetExplorer
/ Avant Browser to proszę o info jak to zrobić. Bo mi się nie udaje i
w rozdziałce 1280x1024 czcionki na one'cie mam mikroskopijne.
Nie pomaga zwiększenie czcionki w przeglądarce: Widok->rozmiart tekstu.
Także nie raguje na zwiększenie czcionek do 109p X 114% w ustawieniach
zaawansowanych ekranu.

Pozdrawiam,
Marek