MagicTune [lekkie OT]

Autor: netx <user72wytnij_at_go2.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 20:46:00 MET

Czy ktoś wie jak zrobić aby w MagicTune działały opcje ?
Bo u mnie się uruchamia i wchodzi od razu w zakładkę "Support"
i nie mogę wybrać "Picture", "Color", "Image", "Option" (opcje nie reagują
na kliknięcie) .
Czy muszę coś wpisać w Asset ID ?
(wpisałem 127.0.0.1 - i musiałem go "pozwolić" na Firewallu)
- ale nie wiem czy dobrze wpisałem i czy to jest wogóle potrzebne ?
Wiem że problem jest raczej software'owy,
ale dotyczy tego że nie mogę ustawić
monitora który właśnie dzisiaj kupiłem
(Samsung 770P).
Na razie tak dawał po oczach że musiałem
zredukować jasność w ustawieniach nVidii.

Aha: w sklepie testowałem ten monitor i działał
z MagicTune, ale nie wiem z jaką wersją.
Ja wgrałem tą z załączonej płytki.

Z góry bardzo dziękuję za pomoc!

Pozostałe parametry:
- nVidia 6600 Gigabyte
- K8NF9 (zwykła nie ultra) i A64 Winchester 3000+.
- Chieftec 360 W dual-fan

Poprzednio komputer pracował z monitorem CRT
i nic nie wskazywało na jakieś problemy "systemowo/softwareowe".

Pozdrawiam,
Marek