Re: Aktywacja systemu Windows

Autor: dzieciol <dzieciol_at_centralpark.net>
Data: Tue 20 Dec 2005 - 10:58:31 MET

On Sun, 18 Dec 2005 14:03:38 -0500, Bubik <bubik@op.pl> wrote:

> Jak wywalic to wyskakujace powiadomienie, mam legalnego windowsa xp,
> tzn nalepke na komputerze, ale nie da sie aktywowac systemu, nie wiem
> czemu.

nalepka nie swiadczy jeszcze o legalnosci. jakie windowsy? retail? inne?
i najwazniejsze,ile aktywacji zrobiono z tego egzemplarza windy?
a co na to mikrosoft? dzwonienie za darmo, sam mowisz legalne!!!

Ps Po 30 dniach od postawienia windy powiadomienie przestanie sie
pokazywac, windowsy tez! chyba, ze je 'zaszczepisz' stosowna
szczepionka.