Acer TravelMate 2403NWXMi

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 23:17:30 MET

Witam,
Chcialbym zakupic sobie laptopa i najchetniej dac za niego stosunkowo jak
najmniej, ale zeby nie byl do niczego i zaraz byl z nim problem, ze sie
rozpadl.
Potrzebny bylby mi do wszystkiego po trochu tylko nie do gier. Teraz
szczegolnie do pisania w php/html postawienia Apche z MySQL i takie tam
zabawy. Do tego obejrzec film, od biedy moze w cos starszego zagrac z nudow
moze faktycznie, ale to najmniej wazne. Czy np na tej 'karcie' Intel
Graphics Accelerator 900 nie beda filmy ciely czasem? nie mam pojecia coz to
za wynalazek
Czy ten laptop Acer TravelMate 2403NWXMi
http://sklep.benchmark.pl/pelny_20037.html
spelnilby te wymagania?
Mam jeszcze dwa bezwzgledne warunki: musi byc WiFi i wyjscie na TV. Niestety
ten laptop go nie ma i zauwazylem, ze w tych tanszych jest jak na zlosc albo
jedno, albo drugie. Chyba, ze przeoczylem jakis model. I stad moje pytanie.
Istnieje moze cos takiego jak konwerter z VGA na cos co mozna wetknac do
telewizora? Pytam, bo wydaje mi sie, ze kiedys bralem od kolegi karte
sieciowa w opakowaniu po takim konwerterze i jak dobrze tez pamietam to byla
polska konstrukcja ;) Gdyby istnialo cos takiego to przynajmniej ten problem
by mi odpadl i moglbym kupic cos podobnego do tego Acera. Widzialem go
ostatnio w sklepie i wizualnie tez mi bardzo przypadl do gustu.

pozdrawiam