Re: Jaka drukarka laserowa HP: nowa czy uzywana

Autor: GPI <gpi_at_NOSPAMMpoczta.fm>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 18:11:43 MET

> Jeśli tę drugą, to:
> 1. Pamiętaj, że okresowo, co każde 200tys. stron masz obowiązkowy
> przegląd serwisowy. Więc zorientuj się czy
> został wykonany lub jak daleko do niego (same materiały,
> to ok. 1200zł).

czyli mam rozumiec ze dziala to tak jak w niektorych pojazdach, ze po
przejechaniu X kilometrow i nie zrobieniu przegladu, czy wymianie oleju nie
pojade dalej, a wiec drukarka przestaje dzialac dopuki serwis jej nie
odblokuje ?

> 2. 4050 nie ma wbudowanego duplexu, a ten dodatkowy -
> - najgorszemu wrogowi bym nie polecił.
> Zupełnie co innego, gdybyś trafił na 2420 lub 4250.
> Nawet 1320 mogłoby Cię zadowolić. Oczywiście używane,
> ale po przeglądach serwisowych i bez wad.

2420, 4250, 1320 wygladaja na dosc "mlode" modele, wiec nie wiem czy ktos
bedzie chcial sie za "psie pieniadze" ich pozbyc.

Grzesiek