Re: HDD Maxtor

Autor: pegad <pegad_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 14:55:43 MET

Maciekkk wrote:
> Witam!!!
>
> Mam dysk twardy Maxtor DiamondMax plus 9 pojemnosc 60 GB ATA/133
> Dysk ma problemy z niektorymi sektorami dysku...
[ciach]

mój Maxtor DiamondMax 80GB ATA 133 tez zaczął w pewnym momencie mieć
problemy z zapisem i odczytywaniem jednej z partycji, niestety nie
pomogły żadne zabiegi, nawet low level format, dysk zdechł po 2 tyg.
Moja rada: jak najszybciej zabezpiecz dane z dysku i pozbadź się go
(sprzedaj na Allegro jako uszkodzony - ja odzyskałem w ten sposób 80zł)
pozdr
P.