HDD Maxtor

Autor: Maciekkk <Maciekkk_at_irc.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 22:03:36 MET

Witam!!!

Mam dysk twardy Maxtor DiamondMax plus 9 pojemnosc 60 GB ATA/133
Dysk ma problemy z niektorymi sektorami dysku.
W biosie sygnalizuje bledy S.M.A.R.T.
Gdy nagrywam cos na niego czasami trwa to dlugo i potem nie moge odczytac
niektorych fragmetow pliku.
Podejzewam ze jakies sektory dysku padly.
Robilem format, zerowanie i skanowalem go narzedziami maxtora i nic.
Wyzuca tylko jakis kod bledu i tyle. A formatuje sie i zeruje bardzo dlugo.
Chcial bym jakims programem przeskanowac go, zeby te bledne czesci dysku
wzucil do S.M.A.R.T'a
albo zebym je wyeliminowal robiac na nich np. ukryte partycje.
Wiem ze takie zeczy sa mozliwe i prosze o jakies nazedzie.
Pozdrawiam
Maciekkk.