Usterka wiatraka w laptopie

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 13:05:14 MET

Witam.

Mam od kilku lat laptopa klasy celeron 1 GHz. Od jakiegoś czasu wiatrak na
procesorze pracował 100% czasu na maksymalnych obrotach. Wcześniej było
wyraźnie ciszej. Wpadłem więc na pomysł, żeby może odkurzyć kanał
wentylacyjny.

Odkręciłem więc klapkę z grillem od wiatraka, przemyłem lekko grilla i
włączyłem wszystko.
I... pięknie - całkowita cisza. Tyle, że radośćtrwała krótko - wiatrak teraz
w ogóle się nie włącza, a komputer przegrzewa się i wyłącza.
W ogóle nie dotykałem tego wiatraka. Wyczyściłem tylko kratkę wentylacyjną.
Co więc jest powodem awarii?
Co radzicie?

Pozdrawiam
MN