Re: sprężone powietrze, niepalne

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 09:53:29 MET

"michu" <michu1982@poczta.onet.pl> wrote in message
news:do4db4$f85$1@inews.gazeta.pl...
> mnie nie interesuje powietrze, tylko podtlenek azotu który być
> może jest w tych puszkach, nie ma tam CO2 bo gaz ma słodkawy smak.

To czemu piszesz nieprecyzyjnie? i czemu podtlenek azotu? podtlenek azotu to
tzw "gaz rozweselajacy" poszukaj w sklepach z tzw "zabawnymi rzeczami" albo
popros jakiegos dentyste, moze ci odpali pojemnik z resztka... a jesli
szukasz azotu to przygotuje sie na wieksze koszty (butla, jej wypozyczenie
itd - poszukaj w firmach zajmujacych sie gazami np Linde Polska)