Re: dysk 160 gb - nie moge zabootowac

Autor: mosciak <info_at_ags.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 22:15:46 MET

> Wszystko co napisales nie wyklucza tego, ze partycja z ktorej chcesz
> butowac ma ustawiona flage aktywnosci. Czym i jak zakladales partycje?

w zasadzie wyklucz, bo jesli nie byl;aby zadna aktywna to raczej mialby
komunikat o braku dysku... jak za czasow dosa :) lub braku sustemu
operacyjnego... a nie probe ladowania i komunikat o bledzie...

> fixboot i fixmbr nie maja tu nic do rzeczy.

\w zasadzie nie maja, ale mam pewnosci ze po grzebaniy w dysku z XP
przywrocilem mu odpowiednia postac mbr..

> Dysk moze byc w systemie widziany i bedzie pracowal poprawnie.

tak wlasnie jest ale aktywna jest napewno. zreszta sama instalka sysatemu
tak to ustawia

mosciak