Re: dysk 160 gb - nie moge zabootowac

Autor: mosciak <info_at_ags.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 22:12:56 MET

> Poprawiłeś Windows'a i BIOSa na dyski >137GB (48-bit LBA support)???
> Jeżeli nie, to istnieje możliwość, że dysk się "zawinął" i to co
> zapisywałeś powyżej 137GB, zapisało się od OGB... Jeżeli tak, to system
> do wymiany ;-(

system poprawilem, biosa niekoniecznie. do kt pewnie nawet nie znajde
niczego. niemniej nie zapisyuwalem takich ilosci danych. partycja zaolozona
w wielkosci minimalnej wiec powinno to dzialac a tu kupa :(

nawet ze zworka na 32 giga efekt ten sam...
o ile kt133 mnie nie dziwi to identyczny problem na nforce2 juz raczej tak.

zrobilem nawet partycje 8 giga i tez nic nie dalo :(

wszystko robie albo z poziomu managera z XP albo bezposrednio z instalacji
czy to XP czy W2k3. efekt zawsze ten sam

mosciak