Re: Głośniki do kompa - test z netu

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 20:27:08 MET

Szymon Wróblewski napisał(a):
> Teraz to chyba Ty żartujesz
> Może to co miałeś u siebie to były jakieś pierdziawki za 20zł, a Modecom
> był pisany przez "k".

Nie pierdziawki za 20zł tylko ponad 320zł wywalone w błoto. Model AV-2000.

> Podaj modele i z czym porównywałes i wyjaw czy słuchałeś kiedykolwiek
> MC-9860.

AV2000, rzekomo topowy wówczas model. Porównywane z wieloma
konstrukcjami Creative, Logitech, innymi "komputerowymi" zestawami a do
tego z kolumnami stereo robionymi na zamówienie do salonu, napędzanymi
Radmorem (nie high-end, ale do tych ostatnich modecom już nie ma cienia
porównania).
Brzmienie kiepskie, moc słaba jak na tą wielkość przetworników i
deklaracje producenta. Jakość wykonania poniżej krytyki. Odkleiła się
tuba bass-reflex a z głośników satelitarnych odchodziła okleina. Ale i
tak najgorsze były okropne szumy. A po poinformowaniu serwisu
dowiedziałem się, że "to normalne" i być może kiedyś to poprawią w
przyszłych konstrukcjach (!).
No, ale jeśli uważasz, że mimo wszystko to dobre głośniki, nie będę się
sprzeczał. Przedstawiam tylko moje zdanie, i to nie teoretyczne bo sam
się z tym męczyłem. Jedyne co mi się w nich spodobało to wygląd (nie
licząc tandetnego odpustowego wyświetlacza na subwooferze) i to, że
udało się je w miare szybko sprzedać.

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB DDR Kingston ]