Re: Głośniki do kompa - test z netu

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_pocSPAMMzta.onet.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 19:38:39 MET

>> Zdecydowanie ten model:
>> http://www.modecom.pl/product.php?id=168
> Raczysz żartować?

Nie nie zartuje, szczegolnie ten model co wymieniłem jest naprawde swietny.
Testowalem go w domu podlaczajac pod odtwarzacz CD i pod komputer.
Przyznaje, że wielu modeli nie odsłuchwałem, ale te z którymi miałem
styczność były naprawdę dobre. Punktem odniesienia był zestaw Yamahy z
Tannoyami M2, a nie inne głóśniki komputerowe. Jeśli coś grało nie
rażąco gorzej od zestawu stacjonarnego, nie może być złe, że
"najgorszemu wrogowi...". Oczywiście jeśli ktoś oczekuje od "pelnego"
zestawu" (wzmacniacz + głośniki + subwoofer) mięsistych basów,
przejrzystej góry, ciepłej średnicy i wyjątkowej analityczności to
rzeczywiście pozostaje tylko podarek dla wroga.

> ...najgorszemu wrogowi bym ich nie polecił...
Teraz to chyba Ty żartujesz
Może to co miałeś u siebie to były jakieś pierdziawki za 20zł, a Modecom
był pisany przez "k".
Podaj modele i z czym porównywałes i wyjaw czy słuchałeś kiedykolwiek
MC-9860.

--
Pozdrawiam
Simon