Re: Programy do formatowania dysku - pytanie

Autor: konrad <ncnpm280_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 13:53:40 MET

Użytkownik "Zdzislaw" <zdzislawwww@usunnnnwp.pl> napisał w wiadomości
news:do1qlu$pr3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> mozesz usunac polaczyc co tam chcesz programem Partition Magic
Nie uważam, że Partition Magic nie jest taki dobry.
Ostatnio instalowałem komuś linuxa i instalowany program zawiesił kompa oraz
mocno namieszał.
W efekcie musiałem zrobić format C: , PM nie potrafił, ciagle wyświetlał
tylko masę błędów. Delete part. też nie działało.
W koncu pomógł stary fdisk którym mogłem kasować i tworzyć nową partycję. No
i wreszcie format C: z dos-a wykasował wszystkie błędy.
E.