karta TV

Autor: Marcin <x12345_at_wp.pl+++>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 23:29:36 MET

witam.

Zainstalowałem karte winfast 2000 XP expert i oprogramowanie winfast PVR i
wszystko byłoby dobrze gdyby karta znalazła wszystkie kanały w mojej
kablówce. Mam tez starszą karte Aver media i ona nie ma żadnych problemów
( w ciągu dosłownie 1 sekundy znajduje ponad 50 kanałów w mojej kablówce) a
nowa karta znajduje około 30 kanałów ! Jeśli zmieniam przy szukaniu z cable
na antena to znajduje troche więcej ale nadal brakuje kilku kanałów ( na
przykład ani na cable ani na antena nie mam Polsatu , a polsat 2 jest)
Dlaczego tak się dzieje ? czy to wina oprogramowania czy ta karta jest do
d... ???

Pozdrawiam