Programy do formatowania dysku - pytanie

Autor: Tomek Nirzyński <kamow_at_wytnijtotlen.pl>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 20:36:47 MET

Witam grupowiczów,
Mam laptopa, na którym jest, oprócz zwykłego Win xp, zainstalowany także
system QNX (nawet nie wiem, co to za cholera). Zadanie polega na tym,
żeby wywalić qnx-a, połączyć partycje w jedno, sformatować dysk i
zainstalować na całości ponownie xp-ka.
I pytanie brzmi: czy słusznie podejrzewam, że instalator windows nie
zobaczy qnx-owskiej partycji? A jeśli tak, to jakim programem mogę to
(czyli sformatowanie i połączenie partycji) zrobić?
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam,
Tomek