TFT w laptopie

Autor: Jakub Gdula <jabba25_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 11:50:07 MET

Witam!

Kupiłem niedawno używanego laptopa (Armada E500) i mam pewne wątpliwości co do
jego matrycy TFT. Miała być w stanie idealnym, tymczasem gdy patrzy się na nią
pod ostrym kątem (gdy jest włączona) widać takie jasne plamy, jakby mgiełkę...
Gdy patrzy się na ekran na wprost, to nie jest to widoczne, ale mimo wszystko
trochę mnie to martwi.

Czym to jest spowodowane? Czy to normalne? Czy to kwestia zużycia? Czy będzie
to postępować? I w ogóle: czy mam się tym martwić?

Dzięki za wszelkie odpowiedzi

Pzdr, JG