Re: [po archiwum] Belinea 10 19 35 ma jakiegos konkurenta w swojejcenie?

Autor: topek <topek-spamerzy-to-cienkie-bolki_at_post.pl-mowilem-ze-bolki>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 11:42:52 MET

> Ja miałem tą panoramę i była całkiem fajna:
> http://www11.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=373414
W lapie mam panorame :) Jedna wystarczy :)

A ta belinea ??!!:
http://www11.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=368725
Desing bardzo ladny imo :)

> PS. Czy kupowałes juz w tym sklepie do ktorego podałeś link ? czy wysyła
> do Polski ? jakie dodatkowe koszty ? a moze znasz linki do sklepow
> niemieckich ktore wysyłają do nas...
Mieszkam w Monachium wiec nie interesowalem sie tym, ale jak sobie cos
upatrzysz moge zapytac w danym sklepie czy wysylaja do PL.

--
topek-> jak zawsze pozdrawiajacy
"Osiedle z wielkiej płyty, co dzień staję jak wryty,