Re: [po archiwum] Belinea 10 19 35 ma jakiegos konkurenta w swojejcenie?

Autor: Hello <AHA_at_lol.pl>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 09:25:25 MET

> W obecnym samsungu mam 25ms i jest ok, nie widze smuzenia.

To szukaj mnitora na lepszej matrycy a nie na takiej samej jak miałeś
czyli TN.

> Co to sa matryce MVA/PVA

to typ matrycy o szerokich kątach widzenia lepszych kolorach, lepszej
czerni (belinea 101920C)

> Co to TN ?

To najtanszy typ matrycy ktory masz w starym samsungu

Ja miałem tą panoramę i była całkiem fajna:
http://www11.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=373414

Ten LG jest na TN i bez DVI ale OK:
http://www11.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=372535

Ten nie ma DVI tez jest OK:
http://www11.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=368309

PS. Czy kupowałes juz w tym sklepie do ktorego podałeś link ? czy wysyła
do Polski ? jakie dodatkowe koszty ? a moze znasz linki do sklepow
niemieckich ktore wysyłają do nas...