pojawił się trzeci napęd DVD

Autor: mac <gta100_at_wp.pl>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 07:57:11 MET

Mój config to CPU Athlon Barton 2500 na Asus A7V600-X z 768 MB Ram, grafa
Radek 9550 Extrem Gcube, odtwarzacz DVD LG, nagrywarka Nec DVD oraz 2 HDD
Barracudy 60 i 120 GB + winxp prof. z najnowszym service packiem 5.01A. Od
pewnego czasu zauważyłem w menedżeże urządzeń tam gdzie są stacje dysków CD
ROM/DVD oprócz wymienionych dwóch napędów coś takiego: Generic DVD-ROM SCSI
Cdrom Device. Również w Oknie Mój komputer pojwaił się trzeci napęd. Co u
licha jest może ktoś wie???

pozdro