Re: Spsuty dysk, tasma czy jeszcze cos innego?

Autor: Bart <wassupp_at_o2.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 23:35:02 MET

adampio@op.pl wrote:

> Aaaa, widze ze nie tylko u mnie z tym Asrockiem. Bo ja tez tak mialem ale
> wzialem na przetrzymanie i spokojnie czekam az system (Win98, bez tego
> dodatkowego dysku) wstanie. Czasem staje od raz a czasem po paru minutach i w
> swojej niecierpliwosci bralem to za zawieszanie sie.
> A potem juz dziala bez klopotu az do wylaczenia?
>
> Ale u mnie dodatkowo BIOS przestl widziec oba napedy na jednej tasmie, a jak sie
> wypnie dysk Fujitsu to widzi wszytko co jest.

Dokladnie dziala bez klopotu az do wylaczenia dziwna to sprawa kaprysy
ma z tym uruchamianiem i nie mam pojecia co jest a to najgorsze np przed
napisaniem tego posta mialem 3 zwisy kompa podczas uruchamiania na probe
   przywrocilem stan pamieci na domyslny bo mialem timingi przestawione
i procek z 140 MHz przestawilem na 133 czyli domyslne i jak narazie nie
mam zwisow ale dziwne bo tyle dzialal po delikatnych modyfikacjach ale
mozliwe ze sie wydzialal nie czarujmy sie ta plyta niby wszytsko pieknie
ale to nie gigabyte czy msi fakt niby to z linii rechnologicznej Asusa
ale... wiadomo... a z biosem problemu nie mam wszytsko trzyma a mam
wgrany najnowszy ze strony producenta

Pozdro