Logitech OEM UltraX Cordless Media Desktop

Autor: xx <darsuch_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 23:17:10 MET

Witam

W sklepie dla idiotow wpadla mi w oko kalwiaturka "Logitech OEM UltraX
Cordless Media Desktop" Jak za te pieniadze (179zl)i to ze to Logitech to
jest raczej ok.Pogrzebalem troche w necie i poznalem jej wady i zalety ale
mam pytanie do uzytkownikow tej klawiaturki: jak to sie spisuje w grach czy
nie ma opuznien jak reaguje na wcisniecie kilku klawiszy na raz . Ci co
probowali grac na bezprzewodowych klawiszach w gry typu Quake lub FEAR
pewnie wiedza o co mi chodzi. Poprostu chodzi mi o to czy warto ja kupic do
grania.

Z gory dzieki za odpowiedz

Pozdrawiam
Darsuch