Pomocy - nie wiem co zrobic

Autor: Jacek <deminek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 23:15:51 MET

Witam.
Na poczatku przepraszam ze nie na temat tej grupy ale nie wiem ile jeszcze
bede mial dostepu do sieci.
Problem moj polega na tym ze po wlaczeniu kompa wylancza mi sie zapora i
musze ja wlaczac ponownie, za jakis czasz to samo.
Po kliknieciu na ikone IE wyskakuje mi pelno okien MSN Serch i jakies
reklamy.
Skanowalem Avastem i Ad-aware i nic nie znalazly.
Problem w tym ze nie moge nic sciagnac bo zaraz jestem zasypywany oknami i
procesor mam 100%.
Widzicie jakies rozwiazanie tego problemu oprocz postawienia nowego systemu?
Nie usmiecha mi sie robic nowy system bo mam teraz duzo danych a mozlo czasu
na zrobienie kopi.
Nie moge poczytac google bo moze bym znalazl gdzie tkwi problem.
Wiec pomozecie?
Pozdrawiam.
Jacek