Re: drukarka laserowa do domu

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 22:34:51 MET

detlefWYTNIJTO@op.pl napisał(a):

> Pomyśl o wygodzie i jakości. Jak ktoś drukuje mono to przy obecnych cenach do
> domu tylko laser.

No właśnie. Ja głównie drukuję tekst. Sprawozdania, protokoły, czasami
jakieś informacje handlowe itp. Mam atramentowy shit mady by Lexmark i
mam dość. Co około 200-300 stron wymiana tuszu. A laserówka i szybka i
wygodna i ten Lexmark wydaje się być tani w eksploatacji. Jakość
przywoita (600x600 dpi), chociaż wiem, że są lepsze (1200x1200 dpi), ale
mają mniej pamięci czy wolniejszy procesor.

--
Proximus