drukarka laserowa do domu

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 11:34:15 MET

Witam,
Jeszcze w tym roku, po świętach planuję kupić drukarkę laserową
monochromatyczną.
Drukarka będzie używana w domu. Miesięcznie będę mało drukować, góra 500
stron, głównie tekst, czasami jakąś grafikę (wykresy, rzadziej zdjęcia).
Podstawowym kryterium jest *cena materiałów eksploatacyjnych* (tani
toner i bęben). Zakładam, że będę kupował oryginalne materiały
eksploatacyjne, ale jeśli znacie tańsze, sprawdzone odpowiedniki, to
proszę o informacje.
Obecnie rozważam zakup drukarki Lexmark E232.
Dokładny opis:
http://www.lexmark.pl/uncomplicate/product/home/311/0,7044,846391_450282_282649911_pl_0_1,00.html

Za tym Lexmarkiem przemawia jeszcze promocja:
http://www.lexmarkgwarancja.pl/

Kwota jaką będę dysponował to około 550 złotych (cena oczywiście nie
obejmuje kabla USB i/lub LPT). Więcej nie chcę wydawać, chyba, że ktoś
mnie przekona.
Kupiłbym laserówkę kolorową, ale koszty zakupu są jeszcze zbyt wysokie.
Kolorową kupię za rok, może dwa.
Nie chcę już atramentówki, bo tusze są trochę drogie.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

--
Proximus