Re: dysk serial ATA II - czy nie bedzie problemu?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 11:39:24 MET

marcin154 napisał(a):
> mam male pytanie, chcialbym kupic dysk Samsung SpinPoint 250 GB (8MB
> cache, Serial ATA II) ( http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=18949 )
> moja plyta gl. to Asus A7N8X Deluxe i czy kupujac ten dysk nie bede mial
> zadnego problemu z instalacja systemu?

Mam Asus A7N8X-E Deluxe i dysk Maxtor 160GB SATA I. Do instalacji
Windowsa XP niezbędna okazała się dyskietka ze sterownikami SATA z płyty
głównej. Musisz ją utworzyć na innym kompie (wrzucasz CD ze sterownikami
i zgrywasz odpowiednie pliki).
Podział na partycje przy instalacji bez problemu. Wszystko poszło gładko.
Były inne problemy, ale wynikały one z problemów z RAMem.

--
Proximus