dysk serial ATA II - czy nie bedzie problemu?

Autor: marcin154 <tiger_11_at_wp.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 18:20:40 MET

witam grupowiczow..

mam male pytanie, chcialbym kupic dysk Samsung SpinPoint 250 GB (8MB
cache, Serial ATA II) ( http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=18949 )
moja plyta gl. to Asus A7N8X Deluxe i czy kupujac ten dysk nie bede mial
zadnego problemu z instalacja systemu?
Bylem w sklepie sie pyatac to sprzedawca mi powiedzial ze przy
instalacji nie mam twozyc zadnych partycji tylko jedna np. 80GB na
system a reszte zostawic bez ruszania (i jak zainstaluje system to wtedy
mam zrobic inne partycje) bo inaczej nie bedzie go widzial system. Jak z
waszej strony mialoby to wygladac, moze jakas inna propozycja? (bo z
tego co widze dobrze wypadl w testach wiec powinien byc dobry)

z powazaniem
Marcin.d