Re: Uruchomienie kompa bez budy

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 01:55:01 MET

Użytkownik "P@lmer" <USkoluUN_TO@wp.pl> napisał w wiadomości
news:43a2093d@news.vogel.pl...
> Siema!
>
> Nim zdobędę obudowę, chciałbym sprawdzić zakupiony sprzęt, odpalając go
> "na stole" i chciałbym to zrobić nie narażając na szwank zadnego z
> komponentów. W zw. z tym mam kilka pytań:
>
> 1) Czy pod płytę główną należy podłożyć jakiś materiał?

Byle nie przewodzący prąd

> 2) Jak zapowerować płytę nie wciskająć przycisku Power (został w budzie)?

Chyba wystarczy tylko zewrzec na chwilę te 2 piny od Power Switch (ALE mogę
się mylic)

> Czy powinienem zwrócić uwagę na jakieś inne aspekty takiej operacji, o
> które nie zapytałem?

Płyta pewnie ma własny PC Speaker (lub możliwośc przekierowania zworką
sygnałów beepera na zintegrowaną kartę muzyczną), ale jeśli nie to wyrwij z
jakieś starej obudowy (nawet takiej 10-letniej) samego speakera z kabelkiem
i podłącz.