[OT] Czy pamieta ktos taka stara gre komputerowa??

Autor: Roki <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 01:40:39 MET

Witam. Wiem, ze post nie bardzo ma sie do tematyki grupy, jednak zdaje sobie
sprawe, ze jest tutaj duzo "starych wyjadaczy" i moze ktos bedzie pamietal
sprzet o ktory mi chodzi, mianowicie mialem kiedys konsole. Tzn taka gre
video podlaczana pod TV. Bylo to takie czarne pudlo, z lewej i prawej strony
mialo po 2 srebrne przelaczniki (takie male rygielki) na srodku miejsce na
kartridz (chocia nigdzie nie bylo go mozna dostac). W konsole bylo
wbudowanych duzo gier. Z tylu byly jakies przelaczniki. Podlaczalo sie do
niej dwa dzojstiki (takie jak do Amigi - chociaz nie wiem czy piny te same
byly ale wyglad podobny). Jeszcze byl zasilacz. Czy zna ktos moze nazwe tej
konsoli? Bardzo chcialbym zakupic ja gdzies , zeby odswiezyc sentyment,
jednak nie mam zadnego punktu zaczepenia. Z gory dzieki i pozdrawiam.