Re: Jaki LCD na chore oczy ?

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 20:54:55 MET

> Najgorsze jest to, że nie można tego świecenia zmniejszyć.

wiem ze zabrzmi to odrobine dziwnie ale niech tam :-)
Otoz ja wykorzystuje do zmniejszenia natezenia swiecenia LCDka Flatron
L1930p filtr zakupiony na Allegro za psie pieniadze marki 3M AF250XXL.
Subiektywnie rzecz biorac od czasu wykorzystania owego filtra
1) siedzenie 15 godzin przed LCDkiem (praca-dom) nie powoduje mglawienia
oczu
2) ustapily zawroty glowy
3) w koncu w monitorze moge ustastawic jego zwykle wrecz defaultowe
parametry a nie jak wczesniej maksymalnie go sciemnic i wygasic "bo daje po
galach" jak to robilem przed zakupem filtra,
Sa to powtarzam, moje prywatne odczucia.

Filtr 3M niegdys wart 350 zl udalo mi sie zdobyc za 70 zl i nie zaluje.
Polecam poprobowac.

zdrowko
x4y4