Re: Laptop - problem z brakiem portu LPT

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 20:05:00 MET

Dnia 12/15/2005 8:01 PM, Użytkownik majster napisał:
> Kupiłem sobie niedawno notebooka i mam teraz z nim problem. Otóż laptop mój
> posiada jedynie wyjścia USB. Tymczasem posiadam pewien program, który działa
> jedynie z wpiętym kluczem pod port lpt. Obszedlem dzis cale miasto i w
> zadnym sklpeie nie udalo mi sie znalezc przejsciowki usb -> lpt. Na allegro
> tez nie ma takich przejsciowek. Gdzie taka przejsciowke moge dostac? I czy
> taka przejsciowka rozwiaze moj problem. bo spotkalem sie w jednym ze
> sklepow, ze wcale nie musi byc tak rozowo.

Obawiam się że taka przejściówka wogóle Twoich problemów nie rozwiąże.
ZTCW takie przejściówki nie umożliwiają dowolnego sterowania pinami na
lpt, więc działać toto będzie tylko z drukarkami (ztcw klucze wymagają
pelnej obsługi lpt, ale nie jestem pewien).

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \