Re: BT do przekazania dzwięku z laptopa na wzmacniacz.

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 17:25:18 MET

ALIEN74 <alien74@gazeta.pl> wrote:
> W pokoju mam Monitor i wzmacniacz z głośnikami - kiedyś podpięty był do
> tego PC stacjonarny, teraz blaszaka zmieniłem na laptopa i tylko czasem
> wkładam go w dok na biurku, a najczęściej pracuje z nim na kanapie,
> ławie czy kolanie ;-) za pośrednictwem WiFi łącząc się z netem, czy
> drukarkami udostępnionymi w sieci.
> Pracując często słucham muzyki, czasem oglądam jakiś film itp. a
> głośniki w laptopie są i ciche i marnie brzęczą.
> Czy za pośrednictwem BT można jakoś przekazać głos do wzmacniacza,
> analogicznie do zasady na jakiej działają słuchawki BT?

Ostatnio kupiłem sobie urządzenie BT-120AR (chyba tak się nazywało)
Ovislinka (w niemieckim sklepie internetowym - 50 EUR + 20 EUR za
transport). Niestety nie do końca mnie zadowoliło, ponieważ:
 - jest chyba uszkodzone, bo dźwięk z laptopa odbiera do odległości
   max. 0.5 metra, a z komórki - 1-2 metry. Inne urządzenia działają,
   więc coś jest chyba z odbiornikiem - tak twierdzi support Ovislinka
 - automatycznie się wyłącza i nie włącza się automatycznie po zaniku
   zasilania, przez co muszę wstać, podejść do wieży, wcisnąć power
   i dopiero wtedy działa

Co do pierwszej rzeczy - na razie spróbuję reklamować, jak się nie uda to
podłączę jakąś WLANową antenkę na 2.4GHz :) Co do drugiej rzeczy - jeszcze
nie wiem, może zrobię jakiś układzik, który będzie sprawdzał, czy LED power
się pali i zwierał przycisk 'power', jeśli LED się nie palił.

No, to nie jest do końca to, ale już blisko. Widziałem w sieci jeszcze jeden
podobny produkt - może on będzie lepszy. Jakbyś kupił, to podziel się
wrażeniami :)

P.