BT do przekazania dzwięku z laptopa na wzmacniacz.

Autor: ALIEN74 <alien74_at_gazeta.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 13:04:44 MET

Witam!

W pokoju mam Monitor i wzmacniacz z głośnikami - kiedyś podpięty był do
tego PC stacjonarny, teraz blaszaka zmieniłem na laptopa i tylko czasem
wkładam go w dok na biurku, a najczęściej pracuje z nim na kanapie,
ławie czy kolanie ;-) za pośrednictwem WiFi łącząc się z netem, czy
drukarkami udostępnionymi w sieci.
Pracując często słucham muzyki, czasem oglądam jakiś film itp. a
głośniki w laptopie są i ciche i marnie brzęczą.
Czy za pośrednictwem BT można jakoś przekazać głos do wzmacniacza,
analogicznie do zasady na jakiej działają słuchawki BT?

Bartek

P.S.
Czy są słuchawki BT z pałąkiem, a nie wtykane czy zaczepiane na uchu.