Re: formatowanie wysokiego poziomu...?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 16:51:34 MET

Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dnrss2$4j4$1@news.dialog.net.pl...

> "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message

> Zaiste wielokrotny odczyt z usrednianiem... to naprawde daje
> rewelacyjne wyniki :D

> Generalnie nie masz racji - zapis okreslonym wzorami bitowymi
> pozwala w znaczacy sposob zminimalizowac remanencje dla nosnika, a
> jesli mozna i to za darmo to czemu nie skorzystac?
> A komore klasy 100 to ja ci sklece domowym sposobem za mniej niz
> 1000 zl cala reszta tez taniej - po prostu zalezy to od tego co
> chcemy osiagnac... ale nie ma sie co przejmowac, od 14 grudnia i

Twierdzisz więc, że urządzenie do odczytu danych z talerzy dysku -
dysponujące głowicami 10-krotnie czulszymi niż standardowe - da się
sklecić za parę tysięcy? Wiesz co - zamawiam u Ciebie z pięćdziesiąt
takich zestawów. I to tak na skromny początek. Potem zajmiemy się
reeksportem... ;->

> tak jestesmy inwigilowani - niektorzy politycy (dokladnie polskie,
> nieuswiamione buce z parlamentu i urzedasy planuja gromadzenie
> wszystkich danych elektronicznych przez 15 lat... - ciekawe kto za
> to zaplaci? tzn ja wiem kto...) Oprogramowanie masz w Matlab'ie
> (darmowe octave albo scilab) albo w LabView..., wyluskac latwiej,
> zdekodowac trudniej ale jak ktos jest bardzo ciekawy to kto mu
> zabroni?

Najpierw udowodnij, że dysponujesz choć jednym urządzeniem potrafiącym
dać materiał wyjściowy do takiej obróbki ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/