Re: Jaki LCD na chore oczy ?

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 16:13:13 MET

> Są dwie szkoły.

To w przypadku gdy ktoś cierpi na dalekowzroczność. W przypadku innych
wad wzroku wielkość literek na ekranie nie gra wielkiej roli (IMHO), a
krótkowidze raczej wolą mniejsze pikselki ;).
Radzę patrzeć na trzy rzeczy:
1. Czy nie migocze w żaden sposób (z powodu modułu FRC albo np. złych
lamp, przy czym lampy mogą migotać tylko w niektórych ustawieniach)
2. Czy nie jest zbyt jaskrawy, ideałem jest taki, który można
przyciemnić na maksa (tak że nic nie widać).
3. Czy moje miejsce pracy jest dobrze oświetlone - światło zza pleców a
nie zza monitora, nie pracowanie w ciemnościach itp.