Acer 1692 vs 5024

Autor: Wito <itekWYTNIJTOiTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 13:34:10 MET

Witam,

Zastanawiam sie nad kupnem laptopa i wlasciwie to zostal mi wybor miedzy
tymi dwoma: Acer 1692 i Acer 5024. Oba maja mobilne procki, ekran
paronamiczny, 80GB, 512MB Ram, i x700, różnią się jeden Intel i PentiuM
drugi AMD i Tourion.
Zastanawia mnie czy ktoś robił porównanie tych dwóch modeli?
Jaka jest prędkość dysku w obu 4200/5400?
Czy komponenty i wykonanie jest takie same a jedynie platforma procka jest
zmieniona?
Ogólne wrażenie z pracy na w/w laptopach?
Ogólnie szukam laptopa z dobra grafą (x700) do 4k (te akurat kosztuja po
4200 ale te 200 to jeszcze dołoże) - coś innego?

Pozdrawiam

--
Wito