Re: jakiego bootmanagera polecacie?

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_pocSPAMMzta.onet.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 12:07:46 MET

Witam
Lepiej bym tego nie opisał :), ale można dodać jeszcze kilka rzeczy

> Cóż. Po pierwsze SBM jest bardzo prosty w instalacji (celem może być hdd
> lub floppy)
Można go również zainstalować na CDromie, i z takiego bootującego CD
wrzucać na flopa lub hdd

>, możemy to zrobić uruchamiając zwykły plik exe spod DOS-a.
Można również zainstalować pod linuksem (żródła lub pakiety).

> Po uruchomieniu wykrywa on partycje i wyszukuje zainstalowane na nich
> systemy, automatycznie dodając je do listy startowej, tak więc
> praktycznie w ogóle nie wymaga konfigurowania. Lista ta wyświetlana jest
> na starcie, można ją modyfikować i uzupełniać. Istnieje możliwość
> wybrania w locie ładowania systemu z floppy bądź z CD-ROM, także z
Może pracować w pętli, nie każdemu to się przyda, ale mnie się czasami
przydaje :)

Szkoda jedynie, że przestał być rozwijany dawno temu. Gdyby nie to,
pewnie by bootował z penów, sieci, czytników kart itp.

--
Pozdrawiam
Simon